Dünyadaki Onlıne Nüfusun %79’u Oyunlarla İlgileniyor

Gelişen teknolojiler ve büyüyen metaverse trendi ile oyun, eğlenceyi ve sosyal etkileşimi güçlendiren

14.07.2022 00:08, 4 hafta önce eklendi.
Dünyadaki Onlıne Nüfusun  %79’u Oyunlarla İlgileniyor

sanal alanlara doğru ilerliyor. Öyle ki araştırmalar da artık sadece oyun oynayan tüketicilerin azınlıkta olduğuna işaret ediyor. Türkiye’nin teknoloji oyun içeriğini izlemenin, oyunları oynamadan sosyalleşmenin ve oyun içi ile dışındaki etkinliklere katılmanın artık eğlencenin bir parçası olduğuna dikkat çekiyor.

Kitleleri peşinden sürükleyen video oyunlar artık oynanmanın ötesine geçiyor. Öyle ki oyunlarda etkisi görülen metaverse ve sosyalleşme eğilimleri gün geçtikçe hızlanıyor. Newzoo’nun global ölçekte gerçekleştirdiği Tüketici İçgörüleri 2022 Raporu’na göre oyun, en büyük eğlence platformları arasında yer alıyorken dünyadaki online nüfusun %79’unun da artık bir şekilde oyunlarla ilgilendiğine işaret ediliyor. Türkiye’de ve dünyada oyun ekosisteminin  oyuncu kitlesinin eğilimleri başta olmak üzere gelecekte oyun evreninin birçok açıdan hem kendini hem de çevresini şekillendireceğine dikkat çekiyor.

Anahtar Kelimeler:

Yorum yap



Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış!

Diğer haberler

Yazarlar



Anket

Yükleniyor...

NAMAZ VAKİTLERİ

Rss Bağlantıları

Sistem


İmer yayın organı


Bu web sitesi tamamen özgür yazılım araçları kullanılarak sanater tarafından yapılıp, yayınlanmaktadır. Konya kutu